Sunday, October 18, 2009

New blog

Sekarang ni dah pakai blog baru. Dulu aku pakai bungaros, skrg dah tukar ke Daisy. Jd panggil je aku Che'Daisy. Anggap la Bungaros tu dah mati sebab cuaca panas sangat, terlupa nak siram air. Jadi kita bukak blog baru.

Kenapa tukar blog baru?..mesti ada org yg tanya kan. Sebenarnya banyak perkara berlaku dlm hidup aku sejak menjak ni, jadi rasa nya Bungaros tu dah tak sesuai lg buat aku. Apa2 pun, kalau nak tengok resepi masakan, xtvt aku masih boleh lagi tengok di sini...

Kepada kengkawan, terima lah Che'Daisy. Kepada yang baru kenal, saya cuma manusia biasa yang baru nak cuba2 resepi masakan, rajin berinternet, chatting, melayan perasaan, selalu buat silap..tp cuba belajar dari kesilapan, ramai kengkawan tapi ramai gak musuh...dan selalu cuba buat yg terbaik dalam hidup. Yang penting sangat sayangkan anak2 Che'Daisy...